kvällsbloggning!

Jahapp då har Elsa åkt hem nu! Vi har haft det riktigt trevligt!! ;D tittat på film, JUNO och spelat playstation 2 ^^ haha något bilspel och superhjältarna! haha jag sög på båda xD haha inte min grej tror jag,bara när det gäller singstar ^^ haha. Vi löste även en massa korsord och snackade lite om allt möjligt ;D

TACK FÖR EN TREVLIG DAG! ;)<3


Så nu sitter jag och tråkar, försökte även fixa min blogg idag. Ändra utseéndet lite men det gick inte som jag ville, skulle ändra bakgrunden till någon annan bild men det gick inte att göra det :O helt stört! men aja får ta det en annan dag. Funka inte så bra för Elsa heller x) hehe


En bild från våra minnen- ignorera mig x)

Hoppas alla haft en bra dag, för det har jag ^^

Tjingiiling!

Kommentarer
Postat av: natta

haha :) ja ska hjälpa er med designen nån dag !

2010-01-09 @ 10:34:27
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0