Detta gör mig på bra humör! ;)

Fick reda på att Sirpa(en vännina till mamma) frågat efter om jag kanske kan hjälpa hennes dotter att fixa hennes hår och naglar och sminket till vårbalen, OJOJOJ och så skulle väl jag antagligen få en slant för det om de blir av ;) Fyyfan va kul! sånt här blir jag så himla glad av :D! Att ni gilalr det jag gör!

VÄRT GULD!

Om det är någon som vill att jag ska fixa deras naglar, smink eller hår någon gång så är det bara att höra av sig på facebook eller msn eller bara skicka ett mess eller bara få tag på mig på nått sätt! (tar kanske en slant för arbetet också, men absolut inte dyrt) Även jag måte ju tänka ekonomiskt ^^ 

Så det är bara att kontakta mig!! ;)

   Detta är bara ett litet smakprov på vad jag kan göra ^^


Tjingiliing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0