9 Januari!

Idag ska jag nog inte göra nått spec, funderar på att sola lite idag också (a) Mina föreldrar ska åka till maxi och handla mat och grejer, men jag tror jag inte följer med ^^ hehe Har ingen match heller så är helt ledig idag :O
Våran familj skulle igentligen åkt på våran årliga julgransplundring idag, men mamma bestämde att vi inte skulle göra det. TRÅKIGT! men aja, orkar inte förklara vf vi inte ska åka x)

Vad ska ni alla bloggläsare göra idag då :D ?

Har inte så mkt mera att säga vid tillfället,

Ha en bra dag!

Tjingiling!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Egentligen skulle jag plugga men det har inte blivit så för att jag fixat min blogg istället ^^

2010-01-09 @ 12:47:54
URL: http://elsaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0