4 Januari

Sjuklingen börjar blir lite bättre nu :) Men jag fick avboka min ansiktsbehandling som jag fick i julklapp (hade en tid bokad imorgon) men mamma ville inte att jag skulle åka dit om jag kanske smittade :p  jaja fick ialfall en tid nästa vecka :) Ser fram emot det!

Idag har jag inte gjort nått alls, förutom att jag fick brev att mitt nya körkort har kommit får se när man kan åka in och hämta det ;D

Vet inte riktigt vad jag ska göra den här veckan, hoppas jag kan gå på träningen på torsdag ialafall :)

Men på fredag kanske jag ska gå på bio med mina kära vänner Emelie, Tommie och Therese. Får se hur det blir med den saken, men isånafall ska vi se Avatar!

Har tänkt på en sak, det är inte så lång tid kvar på julen :O det gick fort!



Tjingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0