31 Januari!

Hej och god dag ;)

idag så har jag börjat min dag med en god frukost och solat solarium och tagit en låång dusch! Sen har jag pluggat lite till hantverksteknikprovet som är imorrn sen sminkat mig och tvättat ALLA mina sminkborstar ^^ hehe (även mammas). Ja och nu sitter jag här, har lite tråkigt nu.

Tänkte komma med en nyhet! HAr inte nämnt nått om det på bloggen för alltid när jag säger att jag ska fixa det så blir det inte av ^^ Bara för att min familj är så sega på att planera haha, nejdå ;)

Jag ska klippa&färga mitt hår idag ;D ska bli skönt att klippa bort risiga men lite tråkigt att klippa ändå för då blir det kortare :O hehe (A) Tänker inte säga nått om hur det blir för det är inte säkert hur jag ska färga än. Men antagligen nått som jag redan har, eehh nu ska jag inte säga för mkt ;)

uppdaterar sen ikväll kanske med en bild också hur det blev ^^


old pic´-


Tjingiliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0