30 Januari!

Shoo allesammans!

Vaknade runt 11.00 :) SÅÅ SKÖNT MED SOVMORGON!! haha, det behövde jag (:
Fick världens godaste frukost också ;D fralla med yougort och gurka och tomat och kaffe och ett winerbröd :O mamma hade handlat när honlämnat min brorsa i skolan, för dom har tydligen öppet hus :p

Efter frukosten klädde jag på mig och pappa sa att jag fått en uppgift xD haha Jag skulle hjälpa han att byta däck på kärran! haha, Ja ni kan ju tänka er själva en stylist byter däck, ni kan ju ana hur det slutade -.- hehe nageln förstördes och jag typ snubbla när jag skulle lämmna in en sak i garaget så skrapade upp handen lite xD haha jaa, jag lyckas med allt -.- Men annars gick det väl hyffsat bra! :) Klarade att byta däcken ialfall med pappas hjälp ;) hehe 

Måste bara berätta om att igår kom vi på ett nytt smeknamn till Natta ^^ Hon blir så pissnödig när vi hittar på nått så därför får hon heta kissie XD haha klockren eller vad ?!! ;) asså kommer fan aldrig glömma gårdagen x) haha


Nej jag funderar på att sola sen också ;) känner att det är dax igen! Och jag måste fixa om mina naglar eftersom det blev förstört när jag hjälpte pappa x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0