20 Januari, Ondsdag

Ohoojj alla blogg läsare ;)

För det första vill jag bara säga ursäkta för att jag var slarvig med att inte uppdatera igår. Men jag mådde dåligt igår, har nämligen typ symtomer av magkatarr typ att det svider i magen och jag ligger ihopvikt som en liten räka x) Trodde jag mådde bättre idag, eller ja gjorde det imorse men mådde verkligen inte bra när jag kom hem. Det är så illa så jag har inte orkat gått upp till mitt rum :O Så vet inte om jag ska vara med på öppet hus imorgon(Torsdag) tror inte jag klarar det :( tråkigt!!

Måste förklara min öppning till texten lite ^^

På mattelektionen:

Natta- Tänk vad mkt skoj man kan göra med lite papper :O :D!

Elvira- ?

Jag- ?

Natta- Man kan göra en kikare :D (rullar ihop pappret till en kikare och kikar på mig^^)

Jag- Ohoojj matroser!!  :D

Allihihoppa- HAHAHAH! (hela mattelektionen)

Så gör vi på våra lektioner ^^ hihi

Får se hur jag mår imorgon!
Hoppas alla läsare mår bra och sköt om er!

Tjingiling!

Kommentarer
Postat av: nattis

hihi ohojj matroser ! :)

2010-01-20 @ 20:21:13
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/
Postat av: sandra

skulle du jobba elr vara modell ?

2010-01-20 @ 21:48:48
URL: http://sandrarengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0