14 Januari!

Hej bloggen!

Idag har jag gått i skolan som vanligt. Tråkig dag faktisk, för jag var så sjukt trött! Men tror det gick bra på matteprovet faktiskt :O :D Men har inte stora förhoppningar för om man har det så blir man så besviken om man inte klarat det :p hehe Sen när jag slutat så kom mamma och hämtade mig och så drog vi till våran husläkare och jag fick ta min första spruta mot livmoderhalsacancer, Gardasil. Det gör mera ont än vad jag trodde att det skulle göra :O men inget jämfört med "sprutan"/"stålpinen" som jag tog på framsidan på mina vader :p men har ialfall ont i armen nu :( så det blir nog ingen träning med nya klubban idag! cp skit grej! haha men aja hoppas man får spela match i helgen så kan man ju testa då ^^



TJINGILING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0