Trött?!

Ja, nu har jag tagit det lungt ikväll! Tittat TV och fixat lite bland mina kläder, var på ganska bra humörs men sen så blev jag helt tvärt om :O Som tur var så försökte Tessan lugna ner mig ^^ Det gick väl rätt hyffsat, fikc ut mina agrekioner på henne xD haha stackare! ledsen för det ♥

tror jag har funderat ut morgondagens outfit också!, fan va sköönt! har ju faktiskt sovmorogn imorrn. tror ajg går upp kl 7.00 :) Men brukar typ ligga kvar i sängen i ca halvtimme hehe, men det beror ju helt enkelt på hur trött jag är.

JUSST NU: sitter jag och väntar på att pappa ska bli klar någon gång i badrummet så jag kan ta bort mitt smink och borsta mina tänder och krypa ner i sängen och läsa min bok :)

IMORGON: Ja då ska jag på APU och börjar som vanligt kl 10.00! jobbar till 17.00 Och jag hoppas hoppas hoppas att pappa kan hämta mig (jag hör ända från Nattas rum att hon sitter och tänker nu pappa pappa pappa) haha, hon tycker nämligen att jag ber honom om allt :O Som jag tycker inte stämmer någonting alls !!! :O:O jag förstår inte vf alla har fått för sig att jag är pappas flicka och att jag får allt jag pekar på :O SÅ ÄR DET VERKLIGEN INTE! TRO MIG! Jag får sällan saker, jag köper själv och sparar pengar. Så kom fan inte och gnäll.... Jag kör med mitt motto: DEN SOM SPAR DEN HAR!! HAHAHAH LOSERS (A)

Nej ni får sova så gott allihoppa! :)

Tjingiiliing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så mkt! =) Vi vann med 2-3 som tur var :D

2010-02-12 @ 15:25:28
URL: http://kajsablom.blogg.se/
Postat av: natta

2010-02-12 @ 16:50:48
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/
Postat av: natta

asså det där har jag verkligen inte sakt :P det enda jag sa var att det lät kul när du rätt så ofta säger att du skulle fråga din pappa om de typ.

2010-02-12 @ 16:53:02
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

sandy ;D<3

2010-02-13 @ 09:02:00
URL: http://sugarcandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0