Söndag,14 Februari

Hej alla bloggläsare!

Ledsen att jag inte hunnit bloggat sen torsdags :O Men här kommer lite update vad som hänt dom senaste dagarna!:

Fredag: Ja då var jag ju på min APU platts (The Body Shop) och pappa hämta mig för han skulle ändå handla några saker på Gränby :) Så jag han hem och äta middag och sen fick jag skjuts in till stan till 20.30 då mötte jag Nathalie för vi skulle se filmen Valentine´s day. Filmen var grymt bra! ;D Sen tog jag bussen hom som gick 23.10. Han precis med bussen hehe.


Lördag: Ja igår så veckte mamma mig vid 10.30 och sen så tog jag det lungt till 13.35 för jag tog bussen in till stan och mötte Elvira så skulle hon och jag provträna i gymet på Friskis och Svettis för att se om det var nått för oss, jag måste erkänna att det är bättre på Kraftkällan men jag får överleva med Friskis. Så vi tränade från 14.30 till 17.00 hehe ^^ Sen så tog jag bussen som gick 18.00 från stationen :) Sen tog jag bara det lungt på lördagkvällen!

IDAG: Ja idag så ska jag inte göra så mkt, bara ta det lungt har lite träningsvärk från igår faktiskt xD haha kanske inte så konstigt så länge som vi träna :O Jag måste plugga sam kon jag på nu xp suuck...

Jusste idag fortsätter lite av mitt "hemliga uppdrag" haha x) ni kanske får veta snart^^

Vill önska alla en glad alla hjärtans dag också!

-fredagskvällens outfit


Tjingiiliing!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv:Tss..:P <3

2010-02-14 @ 13:34:48
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0