Måndag!, 8 Februari

Hej å håå alla bloggläsare ;D

Har ni hafft en bra dag då? :)

Min har då vart lite sjukt konstig ^^ Mkt skratt och konstiga saker och även att man gjort bort sig som vanligt xD

På lunchen så gick Nathalie och jag upp på stan jag provade en kavaj som jag testade i lördags men var så osäker på om jag skulle köpa, Natta tyckte den satt bra så jag la undan den! Jag köpte:

Hudsalva- Apoteket 17kr
Nagellack,depend-Kicks 25kr
Löspuder, transperant Max Factor-Kicks 120kr
=162 kr



Sen hade vi idrott och vi hade handboll, ja det gick bättre än vad jag trodde ^^ Gjorde till och med ett mål x) haha Men det var helt OK, inte det roligaste men! :)

Sen hade vi matte och sam! Det gick sådär på dom lektionerna man är alltid så slut i hjärnan efter idrotten så man pallar inte tänka 

Jag- Kan bilar sjunka xD haha
Natta- MEN GODMORGON!!, nej nu har du gått för långt x) haha

Sen drog jag&Natta upp på stan igen för att jag lagt undan en kavaj (A) hihi
Köpte den och:

Nivea peel of mask
Nivea vitamin mask


Här är kavajen :D




Kavajen- H&M 199kr
Nivea ansiktsmasker- H&M 19,50st

DANGENS SHOPPING= 400 kr

Väl behövliga köp!

Det var lite om min dag idag,
Tjinigliing!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Gud vad du bara handlar och handlar hela tiden ^^ blir lite avis (A):(

2010-02-09 @ 08:30:33
URL: http://elsaiss.blogg.se/
Postat av: natta

mitt flygplan då ? :O

2010-02-09 @ 08:38:16
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0