Kvällsinlägg 16 Februari

OJOJ! ledsen att jag inte hunnit suttit vid datan gjort svenska hela kvällen x) such! men nu är jag äntligen klar kl 22.36 xp

Jusste vill ni veta nu vad som var så hemligt?!^^ hehe så klart ni vill det ;)

Jo det är så här att jag ska/har slutat i IS Saga från och med idag! Japp då var det officiellt. Men fattar ändå inte hur vissa visste som jag inte ens hade sagt till :S VEM ÄR KÄLLAN? för jag har inte skrivit här på bloggen :p undrar bara. jaja skit samma nu vet ju alla så !

Ganska skönt om du frågar mig kanske man slipper magkatarr och all oro! Det gillar vi!

Ska nu börja spela i ett korpen lag här i vänge x) bara för att jag älskar innebandy och det sk bli superkul att spela med Kajsa och Sofa igen ;) gamla goa tider! Och ska även köpa gymkort på friskis, så nu blire träning för full rulle igen! ;D Har ju tränat på kraftkällan men det är för dyrt :( ca 4 000 kr/år mkt billigare på friskis ^^

Ska nog försöka få in lite bättre med tid till att blogga imorgon, nu måste jag sova!

Ha det bra, så hörs vi

Tjingiiliing!


P.S. För att svara på den anonyma kommentaren så är det klockrent för att den är så gamal, det är ett bevis på att jag spelat innebandy rätt länge, ca mitt 9de år .D.S

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har för mig att du skrivit att du skulle prov träna med någon men hon vart sjuk så de blev typ inge den dagen ..

2010-02-17 @ 09:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0