3 Februari!

Hejsan Svejsan!

Idag så har det hänt en massa konstiga saker. Jag kan ju börja med att morgonen gick åt helvete, Sen när jag och Natta kom  fram till sammhällskunskapen så ja vad tror ni händer då... Mina byxor går sönder!!!!!! Jag får panik xD haha så Nathalie och jag drar ner på stan jag hittar ett par på Vila och även ett par till ;) så nu har jag köpt nya byxor xD haha

Så dom här införskaffade jag idag ;)

Jeansleggings- VILA

Marinblåa och Svarta
159kr st
Men det var något erbjudande så det var 2 för 280kr ^^


Sen så åt vi lunch och Natta gjorde sin matte och sen hade vi svenska och egnelska och sen matte och så slutade vi :p en konstig dag har det vart.

Hahah måste uppdatera lite om hur Nathalie har vart idag ^^ :

DAGENS NATTA!

Nattas armband, från armband till...

En krumilur ^^ haha


(Några killar sitter och sjunger)

Natta- nu är dom i farten igen!

Jag- HAHA! ja det är dom minnsan!

Natta- Jag kanske ska be om autograf ^^

Jag- HAHA! ja gör det du xD haha

Natta- jag vill ha en autograf häär! (rör hon runt på läpparna)

Vi två resten av dagen- HAHHAAHAH!

hur kan man ens komma på tanken!! ;)

Du är bara för rolig!<3


Imorgon ska jag på ansiktsbehandling :D faan vad skönt det ska bli! hihi



Det var allt från mig så länge!

Tjingiliing!

Kommentarer
Postat av: natta

haha ! ja lite rolig är jag nog allt x)

2010-02-03 @ 21:05:22
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/
Postat av: Elsa

Fina :)

2010-02-09 @ 08:27:55
URL: http://elsaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0