27 Februari!

Hejsan svejsan allihoppa!

Måste förklara vf jag inte bloggat och det är för att min pappa har stängt av mitt internet igen -.- suck. Det är tacken det för att amn städar hela huset :@

Jag är hemma hos Emelie nu ;) Vet inte vad vi ska hitta på, det får vi se. Det ända jag vet är att mina föreldrar och min moster ska till Anna och Jonas för Jonas fyller 30 år idag!

GRATTIS JONAS! :)

Jag palla inte följa med xD haha räcker emd att ajg följde med när Anna fyllde 30 ^^

Så mina föreldrar och Sara kommer och hämtar mig sen när dom ska hem, eftersom dom bor typ i bjk, hihi slipper åka buss (A)

Kanske hörs lite sen när jag kommer hem men det beror ju på om jag får tillbaka mitt internet -.- hehe


Kommentarer
Postat av: natta

men ojj vad han stänger av ditt internet hela tiden :O

2010-02-27 @ 18:28:22
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Yeah..right..:p <33

2010-02-27 @ 20:19:03
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0