25 Februari!

Halloj!

Det ända jag har gjort idag / håller fortfarande på med att städa. Kände mig lite tvungen nu när Elvira&Natta ska komma hem till mig. Ser ut som en svinstia xD haha nej vi ska inte ta i nu men det är stökigt för att det står kartonger överallt -.- INTE MITT FEL vill jag bara säga ^^ Det är så typiskt min pappa och börja med flera saker samtidigt -.- kan han inte göra klart en sak i taget någon gång!!! :@ (lackar sönder) men men sån är han. Och jag får gå och plocka bort allt.

För alla er som inte vet så har vi byggt det här huset från grunden som vi bor i nu och det är inte klart än. Eller det är ju klart till stor del klart, men kartonger kvar och lister kvar att sätta och en massa grejs. Och det är väldigt stökigt nu när pappa och mamma började med klädkammaren dom hade bestämt sig för att få ordning på den men sen har dom fastnat typ i en massa papper som pappa nu sorterar. SER FÖRJÄVLIGT UT!

Så nu kommer jag fixa till lite ;) Mitt rum är typ helt klart förutom att det fattas en hyllplan till min hylla och lite smått :p hehe men men jag är van så.

Uppdaterar lite mera sen när jag börjar bli klar! :)

hörs!

Tjingiliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0