23 Februari!

Holloj alla bloggläsare!

jag kan ju börja med att säga att jag inte blogga igår för det inte hände nått intressant och jag hade väl ingen direkt ork till att blogga xD

Idag har jag inte heller gjort så mkt, var meningen att jag skulle träna med Elvira men hon kände sig krasslig så jag pallade inte träna själv xp hehe, snackade med Emelie i telefonen. Det har jag gjort väldigt mkt på sistone :O hehe pappa lackade lite på mig för någon dag sen för hon och jag snackade i över 80 min xD haha vaaad! det var viktigt! ^^

Skönt att ha sina vänner som kan lyssan och förstår en när man behöver dom! Tack för att ni finns där för mig!

GULD VÄRT!  ♥

Jusst nu:

Sitter jag och försöker få ordning på mina naglar och försökt städat lite på mitt skrivbord xD haha villket går som det går... hehe ^^


Sådärja! nu fick ni lite uppdatering!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha xD Klart det var viktigt,det var ju tjejsnack :o Och ja,klart man finns där för dig ;) <3

2010-02-24 @ 02:03:46
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0