you had a good girl but you didn't know how to treat her

Tjenixen!

Hela den här dagen har känts lite onödig, kollade bara på filmpsykologin och sen håltimme i typ sådär två timmar x) Sen svenska och då läste våran lärare en histora för oss bara xD hahaha (vi tvingade henne att läsa den för oss! haha)

Lagade mat och har även nu fixat klart med det som jag vart lite hemlig med!
Inte för att det var så hemligt igentligen men aja x)
Nej men jag har fått ett extrajobbThe Body Shop i forumgallerian nu fram till jul!
Börjar jobba redan imorrn ;D Så kom och handla så ska jag slå in fina presenter åt er ^^ haha

Skönt att få in lite extra cash! Men kommer vara rusktigt trött efter den här veckan som kommer, höhö.

Funderar faktiskt på att göra lite knäck och sånt nu för kommer inte ha så mkt fritid nu eftersom jag ska jobba.

Men först skicka mail till jobbet!

Btw! Haha, dagens humor är :
Natta
:Man ser ju hela klasen! haha, Eller ska man säga rispuffarna ^^
Jag: HAHAHAH
Natta: Man ser ju till och med russina! xD

Villken
humor ! haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0