jag har fuckat up igen, jag har ingen kontroll

Idag så har jag bara städat i skolan och sen fick vi godis och vi satt och prata lite och sen sluta vi,
då drog jag upp på stan med tjejerna och tog en fika för Marika kommer inte imorrn till kyrkan.

Vi passade på att byta julklappar när vi fikade också :) Vi gjorde så att vi hade bestämt en summa (75 kr) och så skulle var och en köpa 1 present och sen skulle vi dra ur en påse och om man fick sin egna så skulle man lägga tillbaka den och dra igen!

Jag fick Nattas paket ;) haha

Jag fick :

*En body lotion- OLIV naturell
*Foot scrub
*Warm mask
*skrubb boll


Vet inte om jag ska göra nått spec ikväll eller om jag bara ska ta det lung,t vi ska väl antagligen sätta upp glitter i "dörr öppningarna" snart, får se om jag orkar göra nå julgodis idag x) borde göra det igentligen eftersom jag jobbar sent imorrn och så...

Men ska ta och gå ner strax!


          
Tjingiliig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0