Now i'm done, so done

Hej!

Jag ursäktar för att jag har vart off dom senaste dagarna. Men var tvungen att ta en "bloggpaus", det var helt enkelt för mkt i mitt liv, eller ja det är väl de fortfarande men aja...

Men måste tagga till för imorrn (fredag) börjar ju skolan !

Känns ändå som om jag har börjat kommit på rätta spår den här veckan, tränat gym och börjat mitt sunda liv igen.

För på söndag så är det första innebandyträningen för sesången ♥ :D snacka om att jag är TAGGAD!! hihi

Så det är väl träning jag sysslat mest med den här veckan och förra veckan :)

Nej, nu ska jag prova ut en outfit till imorrn och måla mina naglar ^^

Bye bye så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0