Torsdag, 8 April

Tjaba Tjena!

Nu är jag hemma igen! ;)

Gårdagen var trevlig ;D Kul att träffa Emelies på G:are x) och hans kompis ^^ Som visade sig gå på Fyris han med :O Snacka om att man blev paff xD Jag har inte sett han tidigare (eller så har man bara inte tänkt på det xp) jaja, trevliga och roliga var dom ialfall :) Det var även roligt att träffa Lollo :) 

Vi var hemma vid 1.00 men vi kanske somna runt 3.00 xp vi höll på lite på fb och så :)

Nu ska jag baka till imorrn! För då ska Elvira och Jag fira våran kompis Nathalie ;D Det kommer bli kul!

Vi hörs kanske lite senare! :)


 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för kvällen :D <3 Saknar dig redan gumman :( <3

2010-04-09 @ 02:12:23
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0