Lördag 24 April

Tjaba Tjena Hallå!


Ingen uppdate på bloggen igår för jag kom hem runt halv sex, åt middag, kollade på TV och somna x) bra fredag kväll! NOOOT x)

Går dagen var jag på APU! Min handledare var inte där för hon var bortrest så det var Erika och andra praktikanten och jag som var där och jobbade ^^ Jag skulle fixa prover på foot lotion, 200 St!!! :O + att jag skulle klistra och klippa dit etiketter på varje burk x)  jag säger bara oohh jesus villken tid det tod. Efter lunchen fick jag ialafall ta en paus och åka buss ner på stan för att lämna lite produkterforums The Body Shop ^^ Och hämta även lite produkter därifrån. Så jag tog en sväng förbi Elvira och stod och snacka med henne en stund :)

Sen så åkte jag tillbaka och fortsatte med burkarna och sen kom pappa och hämtade mig vid 16.50



Idag var det meningen att jag skulle åka upp på stan och dela ut visitkort men det blir inte så. För jag måste plugga Natta kunde inte hjälpa mig. Åhh jag kommer aldrig dela ut dom där jävla visitkorten! Sara kommer bli lite arg på mig (A) men om du läser detta så ger jag fan nästan upp!

(har delat ut några&Nathalie några stycken också^^)

Nej nu ska jag klä på mig något linne och en tjocktröja, gå ut och starta moppen och sola och plugga. Så ser min lördag ut!

Ha en kanondag ute i solen! :D

Tjingiliing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0