helt slut eller helt slut!?!

Shoo :)

Nu har jag kommit hem från träningen och det gick helt ok. Är lite nervös inför bilderna Kajsa tog under träningen hur fan dom blev xD Hoppas folk inte känner igen mig på dom (A) hahaha Hon höll nämligen i träningen idag :) Det var någon skolgrej hon hade om ledarskap ^^

Har nog upptäckt att jag har nog kanske inflamation eller nått i höger handen :O Mamma ska ringa doktorn imorrn, så vi får se hur det går med den saken!

Nej nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kolla på TV och varva ner för att få förhoppningsvis somna någon gång!

Usch skola imorrn och jag är INTE taggad ! Vill ha mera helg redan nu! :(

Ajaa! Hoppas alla haft en trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: Elin Löfgren

jag vet :D är helt käääääär haha

2010-04-26 @ 07:06:20
URL: http://tokbraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0