19 Okt

Idag har det inte hänt så mkt, har en massa läxor typ att göra men pallar igentligen inte. Jag vill göra nått kul!
Vi började med hår idag också, det gick bra, fasst det var lite klurigt med sicksackbena men det funka tillslut :)

LÄNGTAR TILL HÖSTLOV!! ;D

jahapp, imorrn är det fyrisdagen :p hoppas det blir okey ialafall hehe. Hoppas vi får sluta tidigare x) Men Nathalie och jag har ju alltid kul så det blir nog okey xD ;D

Hade tänkt att dra till gymet idag, men hinner inte, suuck. För jag har så mkt läxor och har så mkt annat på hjärnan... Nu när jag sitter och tänker så kanske jag måste städa också , faan :p aja Eyy nu måste jag ta och rycka upp mig får inte bli hängig...

Dagens låt blir Darin- Viva la vida



vi hörs!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0