18 Okt

Hejsan svejsan!

Nu kommer en sammanfattning av min helg :)

Fredag: Var till stan, träffade tessan där vi kollade runt och så. Sen träffade vi Emelie vid stationen och åkte hem till Emelie, på bussen träffade jag även Anna :D. Sen när jag och Therese och Emelie var hemma hons Emelie gjorde vi oss i ordning och se drog vi på Emelie Blixts 16års fest :D kul kul! fick träffa Robbin Henkes kille eller nått som jag fattade det :) han var trevlig, sen efter ett tag drog Therese och jag ut till bussen, Andreas kom och vi träffades en stund innan bussen kom.Riktigt trevligt!, Och sen åkte jag hem :)

Lördag: Var och spelade match, jag tyckte att jag spelade bra :D Sen när jag kom hem solade jag och duschade och åt lunch och sen fixade mig i ordning senare fxade jag mat med mamma sen skjutsade hon mig till vänge tog bussen till stan och satt där och väntade i en halvtimme på stationen för att Elsa och gänget skulle komma :p. Sen drog vi till festen när vi hade vart där ett tag så gick jag och Elsa och Michell och mötte Andreas :D, sen gick vi tillbaka till festen men efter ett tag drog jag och andreas ;) Trevligt trevligt, tänker inte berätta mera om det :p hihi, Sen tog jag bussen hem vid 00.10. Lyckad kväll :)

Söndag: Idag så har jag inte gjort så mkt alls. Typ smsat och suttit vid datan och tittat på idol eftersom jag missade lite av det i fredags :) värsta slappdagen! ;) 

Så har min helg sett ut :)
hoppas alla hafft en trevlig helg för det har jag ;D
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Tess

jag vill oxå sola!! :o



o jag vet vad ni gjorde ;D<33

2009-10-19 @ 09:42:15
Postat av: Sandra

ameh, sola då xp



kul för dig då xD<33

2009-10-19 @ 15:36:15
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0