Söndagkväll

Jahapp, nu har man spelat matchen då. Det gick faktiskt superbra! fasst jag har ont i halsen xD Fick beröm från alla tränare och en massa folk x) haha känns som om jag börjar få tillbaka mitt självförtroende i innebandyn igen, det försvann drä ett tag när det blev sådär med Sten Sture.... Men nu är jag tillbaka ^^ hihi

Det blev 5-5 vi skulle ha vunnit matchen för vi var mkt bättre än dom, men aja sånt är livet. Glad att jag kan prata, haha xD



Här är en låt också :)

Lady Gaga- Paparazzi



ha en bra söndagkväll,
Tjingiling!

Kommentarer
Postat av: Elsa

nice nice dock inte att du har ont i halsen..."/<3

2009-11-23 @ 08:20:55
URL: http://elsaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0