Söndag 29November

Idag, har jag vart borta hela dagen typ! Det började med att mamma väckte mig kl 9.30 typ och då åt jag frukost och började klä på mig matchkläderna sen vid halv tolv så drog vi in till parkeringen vid intersport vid ikea :) där mötte vi alla från laget och Annie åkte med mamma och mig :D

Matchen var helt cp om du frågar mig, men aja Rimbo var helt konstiga och dom hade en spelare som var duktig men hon var ju typ 26 :S eller nått hehe så man kan ju börja undra... aja kändes som om jag gjorde as dåligt ifrån mig men folk sa att det gick bra men det tyckte inte jag. Vi förlora med 5-3 tråkigt nog, fasst Rimbo fick en jävla massa utvisningar -.- sånt är livet!

Känner verkligen inte för skolan imorrn, jag ska inte vara med på idrotten för vi har skridskor och jag får ont i mina ben av att åka skridskor så därför ska jag inte göra det, jag har ju ändå sjukintyg på det så ;p
Men först har jag hantverksteknik och då ska vi göra nageldekorationer :D ska bli kul!

Får även sluta tidigare imorrn så kanske bloggar tidigare imorrgon :D tjoho!

Det var allt från mig!

Tjingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0