Fredag 6 November

Hejsan allesammans!

Idag har jag vart i skolan som vanligt :p tråkigt faktiskt... Sen när vi fick sluta så gick jag ner i bibblan såg att Elin och Bea satt där så gick till dom och satt där en stund och sen gick jag och Bea ner på stan och vi gick runt och hon shoppade lite saker, sen träffade jag min kära Emelie Lindén :D och hon var brun som en pepparkaka!! nice nice, jag köpte ett par nya "jeansleggings" svarta på gina ;) och Emelie köpte en massa saker xp och sen tog jag bussen hem som gick 18.30, sitter nu här och tråkar hehe, ska väll antagligen kolla på idol , får se hur det blir med den saken!

Ha en bra fredagskväll!

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var kul att träffas gumman! :D <33

2009-11-06 @ 22:26:06
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja det var as kul! :D <33

2009-11-06 @ 22:57:30
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0