21 November

Hejsan!

Idag så har jag vart hos morfar, ganska kul, typ fått reda på att min mammas morfar hade as bra humor xD haha känns som om jag är ganska lik min mammas släkt mera än pappas :)


vårat gamla hus som vi bodde i fasst nu har dom ju målat det rött -.- fulare om du frågar mig...

Vi körde även förbi våra gamla grannar och då var pappan ute och han hejjade till och med :O

Sen så stannade vi på Maxi påvägen hem och då köpte jag godis som ja ska ha med ikväll för jag ska vara med Nathalie och Elvira skojigt värre vi kommer att ha!! Vi ska typ kolla TV och säkert hitta på nått kul hemma hos Natta det ska bli kul att se hur hon bor :D Så jag tar 17.35 bussen in till stationen ;)
 Natta som springer in på handikapps toan xD vi i ett nötskal hahah

Sen när vi skulle åka hem från Maxi så hade det hänt en olycka mellan läbykyrka och golfbanan vid bondgården typ en massa blev skadade som jag hörde på radion till och med en hund :O och halva bilen var igenprejad! shitt säger jag bara...

Sen har jag inte gjort så mkt mera, eller jo förresten jag testade en ny frilla typ ha en fläta på sidan :)
vad tycks? :) jag gillart!



bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad olikt sig huset är :O !

2009-11-24 @ 10:36:30
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0