2 November

Shooba!

Nu tänker jag berätta om min måndag(igår). Det började med att jag hade första lektionen den gick bra, vi gjorde inbakad fläta och utbakad och lite håruppsättningar :) det gick faktisgt riktigt bra! sen håltimme och lunch hämtade ut skolkattalogen :D fett kul det var se alla kompisar och så andra som man inte har kontakt med längre sen när man var liten xD  sen hade jag idrott och då hade vi vollyboll och någon dans grej x) gick väll bra antar jag.Det var sista lektionen.

Sen så kom mamma och hämtade mig  typ halv två och vi drog till sjukhuset och jag skulle röntga mina ben fick sitta och vänta ett tag först. Sen när jag var klar med det så skulle vi gå till ortopeden och när vi kom dit så kom sjuksköterskan till oss och sa att han skulle bli sen i en halvtimme och att jag skulle springa i trappan själv, rätt skönt slipper man ha någon press på sig så jag sprang ca4-5 vändor i trappen så att jag skulle få upp värmen i benen. Började få ont sen så jag gick lite medans jag väntade på att han skulle komma.

Sen kom han och hämtade oss och vi satt oss inne i ett rum och kollade på röntgenbildera. Hna hade hittat ett fel. Det  som var felet är att jag harbelastat benen för mkt, tränat för mkt helt enkelt och benen har börjat bygga på mera ben tydligen :p och då gör det ont eller nått sånt. Så jävla svårt att förklara. En vanlig idrottsskada tydligen hos basketspelare och kan ävekomma när det är för mkt snabba vändningar och sånt som man har i innebandy. Han trodde att det skulle försvinna så småningom men han var inte 100% säker. Om det inte försvinner och det inte ändras nått eller blir sämmre innan sesången så skulle vi ringa till han så. Men ska även tillbaka dit sen när det börjar närma sig sesångsslutet på innebandyn och då ska vi kolla om jag fortfarande ont och så. Om jag har det måste jag kanske börja fundera på att operera men han trodde det skulle försvinna så. Men man vet aldrig.

Han skulle även mäta något slaggs tryck eller nått där jag har ont och då fick han ta en stor jävla metall pinne med en spettsig grej på (skit tjock) och så skulle han trycka in den i benen :O gjorde SKIIT ONT! men överlevde ett stick i varje ben tydligen var det något övertryck i vänsterbenet men i höger var det normalt. Så nu har man plåster och får inte duscha :p för då kan det ju bli infekterat ända in i muskeln.


Ja det var min "härliga" dag -.-

*Bjuder på en bild hur det ser ut på mina ben x) AAJ!


Kommentarer
Postat av: Tess

gumsi<333

2009-11-05 @ 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0