Valborg!

Sorry att jag inte hunnit skrivit nåt, varit borta så mkt :p Men nu ska jag berätta lite om min Valborg :D
Det började med att på morgonen så åkte jag in till stan men mamma och pappa och Anders(bror) och vi tittade en liten stund och sen när vi tittat en stund på det så köpte anders och jag godis som vi alltid gör på valborg xD konstig tradition, hehe ;p Sen efter vi köpt godis så var jag tvungen att göra ett akutköp på Gina ;) var tvungen att köpa en tröja till min kjol som jag köpte tidigare i veckan ;D Sen käkade vi på  kebab house.. Sen åkte vi och handla på Maxi innan vi åkte hem, när jag kom hem så fixade jag lite pryls och packade och drog in till Vänge och tanka, hehe fett pinigt jag gjorde fel men men man lr ju sig av sina misstag xD hahahaha... Sen åkte jag hem och böt om och fixade mig i ordning, sen drog jag till bjk, eftersom jag skulle på fekke där ;D så jag åkte hem till Emelie och lämnade mina saker där senare drog hon och jag till Jessica :D och vi var där en stund och träffade alla ;D skit kul! sen drog vi till lilla badet och vi gick runt lite överallt xp
en heltrevlig kväll med mina kära vänner<3


såhär såg man ut på Valborg dårå :)

allt folk ;)<3


Mera bilder kommer sen på min bdb S4NDYY  :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var nice ^^ <3

2009-05-05 @ 07:13:39
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: sandra

hihih, as grymt!<3

2009-05-05 @ 18:17:44
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0