tråktråk

Hejsan svejsan!
miin dag har sett ut så här, sovmorgon till 9.40 vi hade arbetspass, no, Lunch och idrott, rätt vanlig fredag.. tråkig lunchen söög som vanligt... fanns ingen mat kvar typ så fick gå till maxi och köpa nått att äta och köpa ett äpple som jag skulle ha efter jag varit på gymet, eftersom jag åt upp bananen som jag tog med hemifrån x) hehe..
Sen efter idrotten så tog jag bussen till stan, Sofi skulle till hemköp så jag henka på eftersom jag missade bussen(11,fyrislund), Sofi och jag såg Emma och sen när vi var på hemköp och stod i kassan såg vi Pierre x) kul som vi hade, Sen gick vi och ställde oss vid busshållplatsen och jag väntade på bussen och Sofi på Malin, Sen kom Malin och Pierre och då gick Sofi och dom iväg så stod jag kvar och vänta på bussen :) Sen efteer jag suttit där ett tag och lyssnat på musik så kom Emilia&Emelie<3 vi stod och snackade om allt möjligt, så jag nästan missade den bussen också xD haha,
ALLTID lika supertrevligt att träffa dom :)<3
så drog man och tränade på kraftkällan i ca 60 min, nu sitter man hemma och chillar har precis ätit och snart ska jag nog på en joggingrunda :)
kram på er allesammans (:


Gymet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0