suck -.-

Sholahoppsan!
Idag har det varit en jobbig dag tyccker jag, vi hade svenska, arbetspass(Malin&Jag var på musiken), bild,lunch typ en timmes rast :p, istället för eng hade vi no sen sluta vi, jag tycker de är så jävla mkt jusst nu jävla svenska som ska göras och jävla bookreport som ska göras på eng... GAAAH!! blir galen och jusstja hade glömt att man har spanska grej att göra x) jag kommer gå under snart... det tar sån tid!, men jaja får väll se det possetiva ur den här veckan att vi är lediga på torsdag och fredag och jag ska typ tjejkväll med tjejorna ;D LÄÄNGTAR <33

Har till och med hunnit med att tränat på kraftkällan och har precis solat och duschat ;)

puss&kram!

vårat solarium :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0