shopping :)

Idag började min dag med att jag hade så jävla ont i vänsterbenet och vänster höfft, måste fått det av springningen, vet inte om det kanske var så smart att springa ända in till Vänge :p det är 5kilometer, 2,5 dit och hem :)
Jag tror att allt är Kappis fel för att jag inte hade mina joggingskor på orienteringen -.- jävla gubbjävel... pallar inte sånna jävlar som inte lyssnar... Men hur som helst så åkte mamma och jag och handlade sen, vi skulle kolla efter en balklänning, vi letade runt på hela stan, vi la undan två st klänningar, en till balen och en till avslutningen och åkte vidare till GränbyCentrum, hittade en ännu snyggare balklänning där så vi köpte den, imorgon ska jag dra upp på stan igen och köpa den andra klänningen som jag ska ha på avslutningen :D nicenice! Och jag som skulle dra till gymet imorgon, jaja, får väll skita i det då  xp. Hade ialafall en väldigt nice dag :) hoppas alla ni där ute hade det,

Bilder får ni se sen när vi ska ha balen, det blir en surprise ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0