shitt!

asså shitt jag pallar inte alla jävla läxor, vf är det så jävla mkt nu för! kunde inte lärarna planerat lite bättre, jävla pulvers!
gaah!, sitter här och drygar med engelsaboken, pallar inte läsa mera... måste nämligen skriva en bokrapport, för det har jag inte gjort heller och sen är det ju nationell-NO imorgon  :( som kommer suga... jag tänker fråga Hanifa om en uppgift för jag kommer inte palla springa för att jag har innebandy sen på kvällen... aja, oppas det går bra ialafall..

här kommer lite bilder från veckan :)


när jag satt på musiken och spela gitarr, har typ lärt mig att spela Idas sommarvisa nu ;D


Min fula bild från bilden xD hahah


såhär såg man ut idag dårå :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Vi har inte så mkt läxor just nu men dt kmr säkert att komma typ 2 veckor innan avslutningen för så e de alltid, de blit typ skit tajt :( btw du e finfin :D<33

2009-05-14 @ 22:24:19
Postat av: sandra

tråkigt med läxor, men tack gumman du är också finfin älsk min<3

2009-05-17 @ 21:52:04
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0