ops!..

Såhär har min helg sett ut:

LÖRDAG:
på lördagen så vakna man typ vid 10 och sen chilla jag lite, sola solarium och duscha sen började jag småfixa mig, vi skulle nämligen på Annas 30års fest, kulkul! I början när vi kom dit var det lite tråkigt typ ingen snackade men sen så blev det lite lättare att snacka med allt folk där. Sen på kvällen när vi bara var några stycken kvar så blev det ännu mera sprt, jag som är så duktig drack ingenting hehe, men sen kom Anna och sa -asså Sandra vad vill du dricka?
jag ba öhh... tittade på mina föreldrar :p, pappa ba eh hon kan få nått, hahah x) offta min pappa skulle säga nått sånt xp
men aja, så hon gick och blandade goggar till alla och jag fick också en grogg, hon kallade det mjölkdrink :p
gott vare ialfall :) men en aning starkt x) så drack inte upp hela... Sen efter ett tag när vi var ännuflera och hon var typ mera packad så skrek hon till mig men du da Sandra vad vill du ha då? vill du ha vin?-nej det är äckligt säger jag :p vill du ha öl? -nej det är äckligt x) haha hon ba ameh daah!... haha hon ba vad ska vi hitta på till dig då så gick hon iväg och hämta cider till mig xD det var ialafall gott :) någon konstig smak om du frågar mig :p haha och nu vet jag att jag är lätt påvärkad xD haha

SÖNDAG:
Hela söndagen solning och chill övade äve lite på skott aldrig fel att stå att skjuta dragskott :D


hoppas alla hafft en bra helg, jag har ialfall, kram på er alla :)



hihi, 30-åringen själv, Anna

solning dåra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0