min helg:)

Min helg har sett ut såhär:

Fredags: Så hade jag min tjej middag, jag tog Cykeln och mötte Emelie och Therese vid busshålsplattsen i Vänge :)

Sen gick vi hem till mig, vi gjorde kladdkaka och gjorde oss i ordning för ikväll och lyssnade på mina skivor som jag hade gjort :D Senare kom Emelie B och Emilia, fan villken helrolig kväll det var vi åt god paj och efterätt och kolla på film och hade hur trevligt som helst :) det lär göras om :D<3


Lördags: På lördagen var det lite svårt att få upp Emelie L upp ur sängen så tess och jag gick ner och åt frukost i förväg, Emsi har sina humörsvängningar haha xD vi åt frukost och fixa oss  chillade och kollade i gamla skolkataloger :) såg Emilia när hon var mindre :D <3såå sööt! och Jessica:D<3 gulliga som dom var! :) Sen fikade vi efter en stund och sen drog vi in till vänge (vi gick), starkt gjort tycker jag :) haha och köpte lite chips och dricka till kvällen och vi köpte marsmellows också som vi grillade över ett värme ljus :D minnen för livet :D<3 det var ialfall kul att gå :) Sen blev det värsta stormen så vi fick spendera kvällen inne och sen kom deras föreldrar och hemta dom :)


Söndag: Idag så gör jag ingenting typ har tråkigt, försöker fixa min kamera men det funkar inte -.- får alltså vänta tills pappa och mamma kommer hem idag :)s könt slipper jag göra disken hahah xD Försöker faktisgt gå in mina skor som jag ska ha på balen också :) fuck jag blev inte längre än min brorsa men jag blev längre än pappa typ ^^ mohaha xD


Så såg min helg ut :)  Bilder kommer när jag har fixat min kamera!

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var en fett rolig helg :D <33

2009-05-25 @ 10:31:29
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yeeh fett rolig :D<33

2009-05-26 @ 10:30:08
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0