29/5,30/5,31/5,1/6 och 2/6 :)

Hejsan hoppsan!,
ledsen att jag inte har hunnit skrivit så mkt på sista tiden men jag har hafft så himla mkt läxor och tränat och hållt på :p

Helgen: I fredags hände det inte mkt jag var på friidrott på studenternas med klassen, vi vann som vanligt :p
Sen när jag kom hem så visade det sig att farmor hade skickat pengar till mig :O pappa,anders och jag hade fått 1500kr i var :D jippie! för mina pengar var helt slut typ , hehe... Vi åkte till mormors grav och la blommor där eftersom det var morsdag på söndag och sen åkte vi till morfar :)

i lördags så kände jag mig krasslig i halsen men var tvungen att öva lite gitarr och sjunga lite, jag kände bara att det kan ju vara bra att göra det eftersom jag skulle ha redovisnig på måndagen :) annrs hände det inget spec för jag låg och solade och kyssnade på mina CD:skivor som jag fixat :D

i söndags så pluggade jag as mkt och satt med den jävla girafen:p skulle sy klart den -.- En tråkig dag...

i måndags så kom inte Malin så jag "redovisade" med Sofi, eller snarare övade in för Malin och jag ändrade att vi skulle redovisa på tisdag (idag) istället eftersom hon inte kom i måndags, Men det gick bra när ajg övade med Sofi, han tyckte det lät bra och det var lättare att spela upp för Patrik än vad jag trodde det skulle vara :) skönt att ha gjort det en gång innan man ska göra det (:  Fick även ta hem girafen en gång till och brodera ögon -.- jävla lärare att dom inte kan ge sig någon gång -.-  :@

i dag (tisdag) så har jag redosvisat på musiken det gick as bra han visste först inte vad han skulle sätta för betyg på mig han sa att jag vägde mellan VG och MVG jag ba SHIIT!, PANIK!! så fick komma tillbaka till honom vid 13.00 och då berättade han att jag fått MVG i MUSIK!!! jag kan fan inte fatta det MVG!!! hihi stoolt :D han sa att jag sjöng jättebra och spelade gitarr jättebra också :D YAAY! Så idag har det varit en as bra dag! Sen efter skolan så drog jag upp på stan och sen så drog jag Sofi&Malin upp på Grändby, sen kom min pappa dit och vi skulle kolla på present till mamma :) hon fyller år på fredag :D hittade en present till henne sen drog vi hem och åt och jag har kollat på Paris Hiltons nya serie :) och Desperet Howsvife :D kulkul, nu sitter jag här med SO:läxan -.- nyhetsläxa... så jag måste dra och göra klart den :p

Hare!! puss&kraam!<3



Id
rottsnördar är vi allihoppa xD

så såg man ut på studenternas dåra :)

Mormors grav <333

solning dåra :)

Girafen som man gjort, höhö x) (Helbert)


Kommentarer
Postat av: zelal

sandra jag snor bilden på oss på studenternas :) fett skön!

2009-06-19 @ 22:51:10
URL: http://zelaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0