torsdag 11 Juni

Hejsvejs!


Torsdags gick jag ut 9:an :D yaay! För jag har gått ut nian för jag har gått ut nia för jag har gått ut nian! fyfan vad jag är bra!!! hihhihihi!

fick typ någon slaggs hedersgåva eller nått för bästa kompis :) Jag och Anton fick det priset!

såhär stod det på pappret till halsbandet:
Sandra,
Du sprider glädje och ser till andras bästa.
Du ställer alltid upp för och stöttar kamrater utan att sätta
dig själv i centrum.

fintfint!

Fick ros av mamma och pappa, lärarna och kajsa:D<3
Betyg:
Bild: VG
Eng: G
Hemkunskap: VG
Idrott: VG
Matte: G
Spanska: G
Musik: MVG (ståålt)
No: G
So: G
Slöjd: VG
Svenska: G
Teknik: VG


jag&Sofi&Malin



Kommentarer
Postat av: Tess

haha boland nästa! :D

2009-06-14 @ 15:28:04
Postat av: Sandra

hahah! in your dreams!, fasst pappa säger att min hjärna är blond så xD hahah

2009-06-14 @ 16:03:07
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0