sammanfattning :)

Shoo ala som läser min fina blogg! (:
här kommer en sammafattning över dom senaste dagarna :p

söndag7/6: Åkte till min älskade Emelie Lindén :D var där hela dagen och vi fottade solade och snacka en massa skit xD hmm.. vad gjorde vi mera... jo jusste vi kollade på project runway för jag tvingade emsi xD sen kollade vi på Paris Hiltons nya program (repriser) för emelie tvinga mig xD haha sen tog jag bussen till stan och böt till 848 och åkte hem till Vänge :) tog moppen hem därifrån :)
Lite bilder som Emelie och jag tog :






spinko Emelie och fetto Sandra x) haha 


Måndag8/6: Gjorde inget spec... vi hade fotbollsturnering i skolan jag var inte med.. laggt av med fotboll...
Var ganska kul att se killarna när dom spelade.. dom spöade sjuorna med 13-0 xD haha tror vi vann, blir inte förvånad om vi gjorde det...
Dagens outfit:


Jeans: Sisters
Blus: Cubus
Skärp: Lindex

Tisdag9/6: Stadsvandring i stan... helt stört och onödigt. Kunde lika bra varit hemma... Vi träffades vid Åhléns kl 9.30 hela klassen sen fick vi kara xD och uppgifter som te.x hur många fönster finns det på biblioteket xD helt stört alla blev typ en timme förtidigt klara vid 11, lärarna kom inte för en kl 12 så vi fick sitta och vänta i en timme på dom -.- alla var typ så hungriga efeter stadsvandringen så alla hade typ ätit så vi fick åka hem :p helt onödigt... Sen gic Sofi&Malin&Jag och fikade på Storken... Det blev våran avslutningsgrej :) Jag drog sen till Sara på moppen för att hon skulle klippa mitt hår och färga det :)






Onsdag10/6:Pallade inte skolan idag. fick vara hemma för  mamma xD men när jag vaknade så kände jag mig faktisgt krasslig i halsen :O helt weard...   Jag har varit på IKEA och käkat på Max och handlat på Jysk och varit in på plantagen och handlat på Nelins och Ica väst i Flogsta med mamma xD rätt okey dag :)

Dagens outfit:

Jeans: Sisters
Tröja: Gina Tricot
Sjal: H&M
Strumpor :  vettefan :p


En bild på nyklippta och färgade håret :) Jag beklagar ansiktet, ingen smink på mig :p ignorera det och titta på frisyren :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nice pics på oss xD Kommer sakna dig gumman <3 vi måste fan ses! :D Kraaaam <3

2009-06-11 @ 22:42:58
Postat av: sandra

Ja eller hur :Dkommer sakna dig måste höras av!<3

2009-06-14 @ 14:19:32
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/
Postat av: Tessie

sötnosar :)<3

2009-06-14 @ 15:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0