18 Juni!

Hej!

Idag har det inte heller hänt mkt, vi firade midsommar på jobbet :p fett kul lek! Dagen gick as snabbt...
När jag kom hem hade jag lite ont i halsen... så tod det lungt och satt vid datan och chatta lite :) men nu har jag blivit typ sämre... inte kul.. hoppas jag kan arbeta imorgon... undrar hur jag gör annrs, jag ska nämligen jobba extra på ekeby..
Får se hur det blir med det... Så nu sitter jag och typ halvsover men chattar lite på msn :) försöker hålla humöret uppe!

hare bra!


midsommarstången : )

Fick den här bilden av Jimmy idag också, tack för den ; ) <3


Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: visst är den :D

2009-06-19 @ 10:22:41
URL: http://kajsablom.blogg.se/
Postat av: Tezz

du tkr verkligen om jimmy vah ;D

2009-06-21 @ 09:19:37
Postat av: Anonym

men bajs på dig vah :p

2009-06-25 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0