omg...

Hände en olycka tyvärr, det är därför jag har varit så frånvarande vid ett tag.. har inte pallat skrivit på bloggen eller varit vid datatn på as länge, det var nämligen så att jag skulle dra in till vänge och köpa glass och hade startat moppen och så, åkte iväg men kom inte så långt fören jag började känna att det var nått konstigt med styrningen och jag fick inte kontroll över moppen och jag åkte typ längs räcket och upp igen på asfalten och slirade och typ hoppade om om jag inte minns rätt, och flög av moppen så jag gled på asfalten. Som tur var att jag inte blev allvarligt skadad men jag kunde fan ha dött, alla kör som dårar på den där vägen och jag låg ju mitt i vägen någon kunde kört över mig :o Blev uppskrapad på vänster sida från axeln till midjan och vänster armbåge och vänster stortå blev i skrapad när jag rammla också och lite på högerfoten. måste tagit i nått för jag har blåmärken på magen också och på höften.

Moppen gick ju sönder totalt, jag kommer inte ihåg exakt allt som hände, fick några black out, och var totalt chockad resten av dagen. Är nog fortfarande rätt chockad... Men som tur är ju jag och min moppe försäkrad och jag får 1000 för att jag har ont och får tillbaka för alla nya kläder jag hade på mig och väskan jag hade med mig, och moppen vart så trasig så jag får en ny :p

Hoppas att det här aldrig händer igen....

Sommarjobbet är också över nu : ), ganska tråkigt ändå... har hafft tre riktigt trevliga veckor : ) vi måste höras Elsa och träffas igen! :D kul vi hade på fritids ;)


Nu taggar jag som fan tills jag fyller år!! då kanske man sjka ha sin egen sweet sixteen xD hahah, får se hur det blir med den saken xD haha

det var allt den här gången!
xoxo


Kommentarer
Postat av: TissTiss

Tur att du fortfarande finns kvar på jorden <333333

2009-07-05 @ 21:59:28
Postat av: Sandra

tack!:) för att du fins här för mig<333 gumman

2009-07-08 @ 21:08:08
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0