Födelsedagsfest!17/7

Shoo!
¨
jag har ju inte hunnit blogg på ett tag som alla läsare kanske märkt :p haha
men jag har bara inte pallat och det har varit ganska mkt jusst nu :p

Det var ju fest hemma hos mig den 17 för att jag hade fyllt år den 15 Juli och ddå kom nästan alla kompisar över och snacka om att det blev röj xD haha Emelie B och Henke och Emilia decka inne på toan hade sprutat WC anka på hela toan och antagligen på väggen för att mamma hade hittat klet på väggen och golvet xD hahah

jag fick även superfina presenter!!
 Jag fick:
tunika av Tessan
blommlyckta typ i turkos men luktljus till av Emelie L
Örhängen från Snö av Elsa
En Teddybjörn av Henke
Ett ljus av Jessica och Emelie B
Ett halsband men ett stort vitt hjärt av Emilia
Ett långt halsband men ett hjärta med stenar på av Malin och Sofi

Jag tror inte jag glömde nått :p hoppas jag x) haha

Super fina ialfall!! Tack så mkt!! :D<33

TACK FÖR ATT ALLA KOM!<3



Jag fixade Emelies hår och lite av hennes smink ;)<3

jag fixade Tessans hår ;)<3



Om man vill se flera bilder så kolla på min facebook eller bdb :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var sköj! :D <33

2009-07-24 @ 21:42:44
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jadu det var de!!:D<33

2009-07-24 @ 22:03:34
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0