9,10,11&12 Juli

Shoo!  här kommer lite om mina senaste dagar, jag har ju varit hos Emelie L och sovit hos henne :)

Torsdag 9:

Det började med att  jag dushade och  gjorde mig i ordning och så sen drog vi till morfar för vi skulle gratta Helge på sin 89-årsdag :) (BTW Missan fyllde också år), vi var där och fikade en ett tag sen när vi skulle åka hem så lämmnade mamma och pappa av mig vid Emelie<3, och vi gjorde inget spec men sen på kvällen drog vi på fest, Emelie och jag skulle gå och möta Tommie :) och sen så gick vi mot badet men sen fick jag ett mess av Emelie B att vi skulle mötas vid dinex x) så vi fick vända och gå dit.  Men istället gick vi hem till Emelie B och mötte dom där och sen gick vi allaihoppa till dinex :D där mötte vi några till, och sen helt plöttsligt så skulle vi gå till lillskolan :p där var det ganska mkt folk :) vi var där hela kvällen och det hände en jäva massa saker, tex en sak med Ems xD hahaha T*** L*** xD hahaha fett sköön, jag har nått att hota med mohahah nedå, men det var lite skoj, men skåningen var ju förfan helt sjuk i huvudet -.- och det där med Conan var inte så kul det heller, så mna kan väll säga att den festen inte var så himla lyckad :p

Fredag 10:

Då vart det en slapp dag för mig och Emelie vi var helt slut la oss ganska sent och vi vaknade typ flera gånger på natten :P hehe Vi skämtade hela dagen och vi blev Michael Jackson febriga xD vi har suttit och lyssnat på honom hur mkt som helst :P hahaha it don´t mather if your black or white... hihi, bara en av  alla låtar ;) hahah Jesper (Emelies brorsa lär ju tyckt att vi var totalt knäppa xD )

Lördag 11:

Då vaknade vi också sent runt halv tolv eller nått sånt men klädde inte på oss fören typ två eller nått sånt :p
Sen senare på kvällen drog vi på fest :D Det var sjuuukt kul då!!! snacka om att jag var taggad xD  Martin kom och jag hade inte träffat honom sen omg Emilias fest :O haha och det var typ i vintras x) och Henke kom :D hade inte sett honom sen Jessica fyllde 18 :p fan va kul jag hade!! Sen när vi skulle dra oss tillbaka hem så typ lovade martin att jag fick åka med honom och Emelie men Emelie hade lovat Tommie typ att hon skulle gå med honom tillbaka så ja ba jha, jag hade ont på mitt sår så ja ba då åker jag med Martin ändå xD så jag Cajsa och Tess åkte med Martin : )  han skjutsade oss till Henköp och Cajsa och Tess gick så satt jag kvar i bilen med Martin och väntade på att Emelie skulle komma xp haha jadu treevlig lite pratstund vi fick där :p haha, bästa kvällen på länge :D

Söndag 12:

Emelie och jag vaknade sent som vanligt :p och jag klädde på mig och så efter frukosten och sen så satt vi vid datan en stund sen så tittade vi busstider och så bestämde jag att jag skulle ta bussen som gick 15.30 och sen böt jag i stan och tog bussen som gick 16.00 till Vänge och pappa hämtade mig och nu sitter jag här och chattar lite på msn :) och det regnar som fan -.- tråkigt... nej nu ropar mamma på mig så måste kila!

hare bra! :)
xoxo


ps. bilder kommer snart. d.s

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja fett bra helg lr vad man nu ska säga ^^ <33

Och ja,älska Michael Jackson x) :D <3

2009-07-12 @ 20:56:49
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja eller hur!! fan va kul vi har det alltid :D<33

2009-07-12 @ 21:08:20
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0