27 Juli

Hej alla som läser min blogg!

Idag  började dagen med att mamma väckte mig vid nio typ :p hon tyckte att min bror och jag skulle gå upp tidigare idag :p pappa började jobba idag :) sköönt faktiskt :p Sen åt man lite frukost och chilla lite .... Och sen fick jag skjuts till GYMET!!!! OMG vad kul det var att träna :D:D:D! superglad! hahah men det var så skönt att springa på löpbandet ;) men sen började det göra ont efter ett tag så jag la ner och shitt villken huvudvärk jag fick efter det :O skuumt... men aja jag ignorera det och fortsatte med anant : ) Jag tränade i ca70 min ;D hehehe

Sen efter jag hade tränat klart kom mamma och hämta mig :) vi drog och köpte en ny större pool :D
 den är 91hög och nästan 500 cm på diametern : ) nice nice

Ehm jag har har inte hunnit gjort nått mera, träningen tog åt hela dagen xp haha
det var min dag,
kramkram


poolen : ) men den blir inte klar idag, får fortsätta att fylla den imorgon 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0