26 Juli

Hejhej!

Som ni vet så var jag hos min farmor och farfar i Lördags (25/7) och vi åkte rätt tidigt, vid 9.00, shit va drygt det var att gå upp vid kvart i åtta :p gaah.. Men överlevde hela resan, men man mörkte att jag var trött hela dagen för jag var flumm hela tiden :p hehe... Ush säger jag bara min farfar är så jävla äcklig.. årkar inte ens skriva om vad han sa... USH!!
Farmor var väll lika trevlig som hon alltid är, även om hon inte fattar allt för den där jävla skadan hon fick....
Fick pengar av farmor fick 500 kr i födelsedagspresent och typ 500 kr extra xp  aja bättre att jag får dom än att farfar går och köper jävla öl för dom -.- så min bror och jag fick lika mkt... men jag har inte fått dom en av pappa... hmmm nått säger mig att det kommer ta lång tid innan jag får dom -.- men aja  x) så vi fikade åt lunch och fikade sen och åt middag sen så satt vi bara ens tund och sen drog vi hem... fett kul det var att åka genom Järlosa xD hahah när vi äntligen hade fått in rix fm på radion och pappa ska ju hålla på att dunka som fan i hans "fina"  bil... haha det gick folk förbi och peka på bilen xD har dom aldrig sett en BMW xD men aja...

Det var min dag,
kram på er alla :)


typ en sånhär har vi, inte riktigt :p våran ser mkt nyare ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0