24/7

Shoo alla bloggläsare!!

Idag så tänkte jag berätta lite om festen jag var på i onsdags....
Det började ganska bra, jag fick skjuts av mamma och pappa in till stationen och där mötte jag  det gänget som Elsa och Christopher är med så tog vi alla 9st inklusive mig bussen till Bjk, fan villka sköna människor säger jag bara!
Dom var as trevliga! : ) så det började as bra, Emelie och Tess kom och mötte oss vid busshålsplattsen mitt emot dagiset :) Vi alla gick till badet, haha det första alla från uppsala klaga på var fan vad mkt mygg xD haha klockrent eller vad xD haha vi gick till badet och vänta och vänta, det var fan pinit att dom andra kom försent xp men dom höll stämningen så : ) Sen kom Conan, Limpan och Agnes :) ätligen:D haha mend et blev ändå inte värsta party stämningen konstigt nog :p..... sen efter ett tag till så kom Emelie blixt och dom andra :) men först var det inte så himmla kul, men sen fick vi upp stämningen och ja.. Tessan blev typ riktigt packad... och så säger Jossan helt plöttsligt typ på lite bitchigt sagt du skämmer ut dig totalt bruden eller nått sånt... ASSÅ HELT ONÖDIGT SAGT FÖR JAG HADE REDAN SAGT DET TILL HENNE!!! :@ så tessan tog illa upp över jossans spydiga kommetar... så dom började tjaffsa, men en av killarna som var men mig från stan gick imellan och det blev lungt sen... Men när dom från Uppsala som dom kallade dom xD haha skulle dra till bussen för dom tyckte det vart lite överdrivet när dom börja bråka och vi tappade stämmningen... eller inte vet jag, då gick dom dära raggarna efter dom typ... så jag gick efter och kollade så att det inte hände nått sen såg jag att Kristoffer och Sebastian gick iväg så då vände jag mig om och s¨g min bästa kompis Therese(Tess) låg på marken och blev sparkad, dom misshandla henne.... jag tänkte gå i mellan men då kom Cajsa och drog bort mig så att inte dom skulle börja slå mig.... Så TACK! Cajsa för att du tog bort mig för vem vet vad som skulle ha hänt med mig om jag hade gått dit.... Conan ringde polisen och jag gick med henne och Agnes och Henke och Cajsa och Emelie Blixt lillasyster som också heter Therese, dom lugnade ner mig medans jag försökte få tag i Emelie Lindén för hon hade nämligen gått iväg innan bråken med Tommie :p..... Jag fick tag i henne tillslut dom var vid lill skolan så vi gick dit, och polisen skulle också komma dit, och när vi var kom dit så stod polisen där, och alla raggare typ... i sina jävla epor... ush!

jag började få panik igen... så jag kände bara neeej jag pallar inge mera... Jag ringde till mamma berättade allt typ, och frågade mamma om jag kunde ringa till morfar  så han kunde hemta mig istället för att jag skulle ta bussen till honom som igentligen var bestämt... för jag skulle sova hos han, Jag ringde han och Gunilla var vaken så dom kom och hämtade mig vid bibioteket och resten av min kväll spenderade jag med att förklara vad som hänt och smsa och folk ringde hit och dit :p

Fan att det här skulle förstöra den här kvällen som började så bra :'(
Tessan mår ialfall lite bättre, hoppas du inte har så ont hjärtat mitt :'(
finns här gumman <33333

det var min hysteriska kväll.... ush  och btw jag får typ inte vara vid bade längre.. kanske inte ens festa med folket från bjk längre, får se vad mamma sa jag kommer inte rikigt ihåg.. ska prata mera med henne om det någon annan dag.. pallar inte nu..
Hoppas alla andra hade en bättre onsdagskväll ialafall :(

xoxo


här är ialfall lite bilder från kvällen  :)










Det var alla bilder, skönt gäng säger jag bara : ), lätt att man vill festa med dom xD


Kommentarer
Postat av: Jessica

vadå får du inte festa med mig längre? :(:(<333

2009-07-25 @ 15:23:34
URL: http://adorablebitch.blogg.se/
Postat av: Sandra

kanske kanske inte, mamma har inte sakt nått mera, men får ialfall inte vara vid badet... Men får nog vara hemma hos dig och så.. bara ja det inte blir nått tjaffs med din syrra :p jag vet ju inte om hon inte gillar mig heller...

2009-07-27 @ 11:20:29
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0