13 Juli

Hejsan alla blogg-läsare !

Idag så har jag städat mitt rum och tagit det lungt, det är en riktit bra dag för jag ser att det fina vädret börjar komma fram igen här :D så jävla bra! hoppas det blir as fint väder på min födelsedag ;) och speciellt på fredag :) Synd att myggorna ska förstöra allt :p jävla myggor...

Sitter fakitskt och undrar om jag har fått mina pengar på mitt konto snart... Hoppas jag får dom snar, jag skulle behöva köpa en ny väska och kolla på en ny mobil, vet fortfarande inte vad jag ska köpa för mobil :p

kanske ni läsare kan ge tips? : )

hoppas alla har en bra dag!
puss!


sugen på jordgubbar :o

Jag vet inte vf jag har suttit och lyssnat på den här låten jusst idag, men den är riktigt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0