Planer för imorgon!

Här är lite av mina planer inför imorogn:

*typ går upp vid tio eller nått, fixar mig och tar en buss så att jag är vid stan kl 12.00 möter upp tjejerna från klassen där och ska handla julklappar :) skönt att ha det gjort! då kan jag bara fokusera på annat sen.
Vi ska typ fika och jag ska väll kolla om jag hittar något skoj till mig kanske ^^ man vet aldrig, hihi

* sen så ska jag och mamma fixa pepparkakshus imorgon istället men jag har fixat mallarna nu :)

*ska kanske sola lite hade jag tänkt (om jag hinner)
                                                                                 
*kanske ska måla mammas naglar (om jag hinner)

Får se om det dyker upp något annat

det var allt så länge,
tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tove var bra förra gången.Idag sög hon ju åsnekuk :o Men erkänn att Erik var bäst ikväll :D

2009-12-05 @ 00:01:10
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Emelie

Neje! Erik var grym! :D

2009-12-07 @ 16:54:50
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0