kvällsinlägg 3 Dec

Har vart och tränat och kom hem vid åtta sen har jag varvat ner lite eller nja på sätt och vis jag tränade lite mage när jag kom hem xD hahah nicenice! ehm sen så har jag ätit lite frukt :) gött! Och duschat och nu gör jag det sista på läxan :D snart klar! ÄNTLIGEN, arbetet om KANEBO,

Imorgon så börjar jag tidigt och går LÅÅNG dag till ca 17.00 hoppas/önskar vi får sluta tidigare!(a)
Tror mamma hämtar upp mig efter jag slutat och så drar jag till gymet och kör lite mera styrka :)^^
Sen sk jag väll äta middag och kanske baka pepparkakshus med mamma ^^  och om jag hinner ska jag unna mig att göra en nageldekoration på mig själv :D bild kommer om jag gört ;)

Nej nu måste jag sluta skriva annars kommer pappa lacka på mig x) haha för jag skulle igentligen abra göra läxa men det slutade ju som det gjorde xD haha

Tjingpling på er alla!


Kommentarer
Postat av: Tessie

woow du slutar aldrig träna lr hur? :P

2009-12-03 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0