JULAFTON!!

Jahapp, kan ni tänka er att det är julafton! Jag kan inte förstå hur tiden bara runnit iväg.

Sitter här as tidigt uppe, 7.33 eftersom vi ska äta frukost hos Sara och det var meningen att jag skulle duscha nu men mrorsansnodde duschen -.- men aja det är ju jul så ska väl inte bråka (A) haha. Men får nog duschen snart ändå.

Sen när vi kommer hem så ska vi väll antagligen börja med vissa maträtter så dom hinner bli klara i tid. Och ja det str inte mkt mera på mitt schema förutom att man ska kolla på Kalle Anka på filmduken ^^ Får se om man tittar på Anna Ankas jul också, tycker det är lite kul ja!

men aja nu ser jag att duschen är ledig, bäst att ta den innan någon annan gör det!
vet inte om jag hinner lägga upp någt inlägg idag sen så,
GOD JUL PÅ ER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0